2011-09-23

Jag kommer INTE hem om 61 dagar

Litet snabbt inlagg for att besvara en fraga:

Nedraknaren gar helt fel. xD; Vet inte vad den raknar ner till, jag kanske borde ta bort den... Jag har tankt saga det jattelange men glommer alltid sa tack for fragan~ xD

Ska traffa japanen som vill plugga utomlands idag btw (jag berattade val om det?). Ooch min fysik-eller-vad-det-nu-ar-larare kom fram till mig igar (tror jag det var) och sa att bildklubben skulle gora en affisch efter skolan nasta vecka. Antligen far jag gora nagot~ :'D Sa det verkar som jag kommer ga med i bild i allafall. Jag antar att affischen ar infor Taikusai, jag hoppas bara inte det krockar med de vanliga Taikusai traningarna. Forutom att tjejerna ovar pa danserna under tva lektioner varje dag haller vipa med forberedelser efter skolan ocksa. Hmm, hur ska jag forklara det har... Alla haller i ett papper med en vit och en rod sida. Nagra vander pa pappret sa de visar den roda sidan, och pa avstand blir det en bild. Forlat for konstig forklaring, jag hoppas ni fattar. xD; Forst verkade det som att jag och Kate inte skulle vara med, men de lyckades trycka in oss i allafall. De bytte ut Yuutarou mot Kate. XDD Hon ville egentligen inte ta hans plats men blev typ tvingad haha. Jag ar lite orolig att jag ocksa tagit nagons plats, typ nagon som inte var dar. MEN DE AR SA SERIOSA. Vi spenderade minst en halvtimme med att ova pa att bara VANDA pa papprena. Vi ar indelade i "lag", vad jag har forstatt, och varje lag har en grupp treor som star med megafoner och ba "TREDJE PERSONEN FRAN VANSTER PA OVERSTA RADEN VANDER FOR LANGSAMT D8". Haha nejmen de ar roliga, tydligen var vi tvaor valdigt bra pa att vanda. :3 Nar man byter till den roda sidan vander man framat, nar man byter till den vita sidan vander man bakat. Tror jag det var.

Felicia: Jag ar nojd~! :D Fast egentligen har jag lite for mycket lektioner, jag har fem hal i mitt schema och Kate har typ 12. xD; Dansken har ocksa massa med hal. =w=

Emma: Emmaaa~ :'D Kalligrafi ar jattekul, kanske mest for att jag tycker sa mycket om min kalligrafi klass. xD Men det ar svart~!

4 kommentarer:

  1. Åh :D vi fick öva lite på det i ettan, lite skillnad kanske och mycket lättare än vad ni gör heh men det är svåårt. Vet du om du kommer att kunna använda din dator hos nästa familj?

    SvaraRadera
  2. Låter komplicerat :S
    Alla på Japanskan hälsra till dig och hoppas du har jätte roligt~! :D
    //Nellie

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken skum nedräknare xD
    Tack för att du besvarade min fråga! ^^


    //Yui

    SvaraRadera
  4. Jag är hemma igen bro! :D Jag har simmat med en havssköldpadda och det var AWSOME!! Och sen har jag vandrat ungefär 8 mil och det var jättejobbigt men sjukt kul och jag är såå glad att jag valde natur! Vad många utropstecken det blev. Jag har btw blåsor över hela fötterna, det ser ganska äckligt ut. Bara för att du ville veta det. Det låter jätteroligt med alla danser och allt, varför har vi inte sånt här hemma? Jag är så glad att du har det bra, puss och kram!!^^

    SvaraRadera