2011-09-02

Bilder fran 東京~!

Tankte att jag antligen skulle fa upp lite bilder fran Tokyo. ^^ Det har ar langt ifran alla, men den har datorn ar helt seg sa jag orkar inte lagga upp fler. =w=


Det forsta vi sag av Tokyo nar vi satt pa bussen pa vag fran flygplatsen.


Jag och Beatrice bestamde oss for att kopa konstiga drickor forsta lunchen. Calpis ar min och gront te-grejen hennes. Min var godast.


En del av mitt rum i Tokyo~


Pa vag till nagon helgedom i Harajuku, jag tror det var Meiji. Den lilla manniskan med gron troja ar Mitsuki som var med oss pa forberedelsekursen, han ar bara 9 men ska aka som utbytesstudent till Canada! Sa sot~ ;w;


Ingangen till helgedomen.


Akihabara~! Vi var bara daren gang sa jag lyckades inte fa sa mycket bilder darifran. D':


Min favoritplats i Tokyo, TAKESHITADORI~~! Jag vill aka dit igen~~ T__T


<333


Min alskade Yamanote-linje som jag tog typ 3 ganger om dan. Kommer inte ihang vilken station det har ar.


Fran Tokyo Edo Museum. De hade massa jatterealistika mini-stader som man kunde titta pa genm en kikare for att se alla detaljer ordentligt. Jag har saa mycket bilder harifran men dom far ni inte se hoho.


En av vara japanskalarare (Hirona) under kursen tog med mig och Laura fran Finland till en helgedom i Asakusa! Om ni nagan gang skulle raka befinna er i Tokyo borde ni aka dit, det ar typ den tradotionella stadsdelen.


Bevis pa att jag faktiskt var dar.


Det har var... kul. "The sick patient is hopeless"...? ._____."




De har satt lite overallt pa vissa hus i Asakusa. Jag forstod aldrig riktigt varfor, med det var val trevligt. c:


Utbytesstudenterna -1 +Hirona framfor National Diet Building. Jag har ingen aning om vad de haller pa med till vanster, tror de skulle vara gangstah? xD *fail*


Ett av mina riktmarken nar jag gick till och fran Fujimidais tagstation varje morgon och eftermiddag. Jag tror det ar typ ett dagis.


Forsta raden(vanster till hoger): Japan, Midori, Marina, Laura, Hayle, Adam, Hirona, Japan.
Andra raden(vanster till hoger): Jag, Beatrice, Love, Mitsuki, Dres(typ).

Det har var innan vi speladeupp vara pjaser for vardfamiljerna och lite andra manniskor som avslutning pa forberedelse kursen. Marina och Hirona var vara japanska larare, och Midori tror jag ska aka som utbytesstudent till typ USA. De andra japanerna kommer jag inte ihag vad de hette eller vad de gjorde dar. xD;

Saknar er Tokyo manniskor~~! TwT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar