2011-09-13

Mitt schema!

Det ar antligen fixat! Det var inte sa svart direkt, de tog helt enkelt min klass schema och fragade vad jag ville ta bort. xD; Matten akte bort direkt eftersom den ar for svar for mig, och geografin for jag forstar ingenting av den, lite synd att jag inte kommer fa hora min geografilarares roliga dialekt nagot mer bara. Sa harser iaf mitt schema ut nu:

Mandag: Individuell japanskalektion, hal, idrott, data, fysik, homeroom

Tisdag: Klassisk japanska, halsa, bild, bibelstudier(yay), hal, engelska

Onsdag: Data, klassisk japanska, individuell japanska, fysik, engelska, hal

Torsdag: Engelska, hal, muntlig engelska, individuell japanska, idrott, modern japanska

Fredag: Hal, engelska, individuell japanska, idrott, modern japanska, hal

Jag har inte lite japanska. =____=; Nar vi har hal i schemat ar det meningen att vi ska sitta i biblioteket och plugga, men ibland kommer det komma en larare och hjalpa oss med japanskan istallet. Lararen som "tar hand om" oss pa skolan sa att det var bra om vi tog modern japanska och klassiskt japanska har jag for att jag har min homeroom teacher i det. Men jag behover egentligen inte bry mig om de lektionerna, de ar liksom svara for japaner. xD; Man far valja om man vill ha bild, musik eller kalligrafi men jag vill garna ha bade bild och kalligrafi sa jag hoppas det gar att ordna. Jag vet inte varfor vi ska ga pa bibellektionerna men det var tydligen bra om vi gjorde det. xD Jag har egentligen inget emot det men det kanns lite fel ibland... =w=

Det kan forfarande andras lite, men sa har ser mitt schema ut just nu~! Har dessutom fatt reda pa att jag kommer stanna i tvaan nasta ar, dvs jag kommer fa en ny klass eftersom min nuvarande borjar trean. Vet inte riktigt hur jag kanner infor det an, men det blir sakert bra. ^ ^

1 kommentar:

  1. Undrar vad skillnaden mellan klassisk och modern japanska är? Vet du det?

    SvaraRadera