2011-09-16

OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB AR PA TV OMG OMG OMG. 8D
Haha jag alskar den animen men jag har aldrig lyckats kolla pa hela eheh. xD;

Iaf, min skola fyller 100 ar i ar sa det kommer vara lite events och sant, och ett av dem var i gar. Istallet fir att ga till skolan skulle alla ga till Kumamoto Taikukan (Kumamotos idrottshall) och titta pa nar folk fran nagra av skolans sportklubbar tavlade mot varandra. Badminton, handboll, basket, kendo, judo och karate var dar plus att cheer dansade i halvlek.
Jag kan ju borja med att saga att jag holl pa att komma forsent. Jag visste vilken buss jag skulle ta och var jag skullega av, och att det inte lag sa langt fran busshallplatsen. Vi tankte att jag sakert skulle se en massa Kyugaku elever (vi skulle ha uniformerna pa oss) som jag kunde fojla efter, men min buss var sen. Den ar typ alltid sen, men den var extra sen for det regnade och var mycket folk och trafiken var allmant seg. Som tur ar lyckades jag hitta tva andra efter att ha gatt lite at random hall, sa vi sprang dit vi trodde det var tillsammans och var glada att vi inte var ensamma haha.
Val dar hamnade jag brevid Kaho och Asuka. De var de sista jag pratade med i klassen, de ater inte lunch med de andra. Jag tror att Kaho ar med i volontar klubben som jag tror traffas vid lunch, eller sa ater de med klassen brevid. Men de ar jattesnalla! Jag kanner mig liksom saker nar jag ar med dem. ^ ^ Vi sprang typ runt och tittade pa lite av allting, men det blev inte sa mycket kampsport for det fanns ingen luftkondidionerning i det rummet. xD; Jag lyckades dock se tillrackligt mycket kendo for att kunnakonstatera att det maste vara den laskigaste sporten ever. o.o; De attackerar verkligen varandra, och later jattekonstigt. De har nagot omanskligt skrik som de anvander lite da och da, och ibland, typ nar de blir slagna, hoppar de bakat pa nagot konstigt satt och ba "RRAAAAAAAHH D8". Sa det blir nog ingen kendo for mig. =w=

Men, erh... ALLA sportklubbar pa min skola ar sjuukt bra. o_____o; Ahh jag skulle ha filmat mer, jag har en video fran cheer med jag fattar inte hur jag ska lagga upp den. > <; Vissaelever kommer in pa skolan baserat pa deras idrottresultat. Sen sover de tydligen hela lektionerna sa lararen satter betyg baserat pa vilka som haller sig vakna? xD; Har jag hort i allafall, haha.

Tack for godiset! Polkagrisarna sitter typ ihop i en klump och ena brio pasen har smalt men anda. XD Sitter just nu och ater chips med vad jag tror at norismak. <33 : D Glom inte att kommentera pa det forra inlagget, I needs help~ > <;

Nellie: Ahah. xD Jag kommer antagligen hem efter att andra terminen har slutat, sa ni maste fortsatta en termin till om jag ska kunna komma och halsa pa, om du forstar vad jag menar. xD

2 kommentarer:

  1. Haha okej ska säga det till de ;)
    Japanska skolor låter jätte roliga ju!! Jag vill oxå!
    Jag är väldigt nyfiken på hur skolan ser ut, skulle du kunna tänka dig att ta lite bilder? :3
    //Nellie

    SvaraRadera
  2. "RRAAAAAAAHH D8" HAHAHAaahahah jag DÖR! xD Nej, Sara, håll dig för guds skull långt borta från kendo. Jag tycker däremot att du ska ge cheer klubben en chans:) Tänk dig att kunna skryta om att du varit med i en japansk cheerleadingtrupp nr du kommer hem xD

    Hoppas du har det bäst. Puss och kram.

    Erik

    SvaraRadera