2011-12-18

Tänkte skriva klart ett inlägg idag men fastnade framför Mission Impossible, haha. (förlåt...)
Kate åker hem på tisdag, träffade henne för antagligen sista gången i lördags, inte kul att säga hejdå. Vet inte vad jag ska göra med mina biblioteks timmar och typ allt annat, jag är så van att hon är här och det kommer bli jättekonstigt att inte kunna prata med henne varje dag. Hon är liksom den enda jag kan prata ordentligt med. 3: Aja ska försöka skriva ett ordentligt inlägg typ imorgon, nu måste jag sova~

Nellie: Facebook? :3

EDIT: Inlägget uppe under det här~ ^ ^

2 kommentarer:

  1. Okej, jag skickar ett meddelande där ^^
    //Nellie

    SvaraRadera
  2. Hej Sara! Har du fått mail från mig, undrar jag.

    Våntar med spänning på ditt nästa bloggande.

    Ha en jättesupertoppen jul, önskar pappa.

    SvaraRadera