2011-12-23

Jullov

Igår hade vi skolavsluting. Eller vad man ska kalla det. Vi hade vanliga lektioner fram tills tredje timmen och jag var så sjuukt trött, sov typ i biblioteket. Sen hade vi homeroom där vi fick lite papper som jag inte fattade (vet inte ens varför de ger mig alla papper haha) och en kopp med skolans märke och lite annat fint. Till koppen fick man ett klistermärke. De hade nämligen försökt skriva "The 100th anniversary", men någonting gick väldigt fel så istället står det "The 100th annibersary" på alla koppar. Såå man fick ett klistermärke med rätt stavning att sätta över. Det var dock inte så många som brydde sig om sina koppar, förra årets var tydligen finare. Såg bl.a. en kille som låtsades slå sönder sin och en som satte klistermärket under bänken istället för på koppen. Så uppskattat var det. xD; Jag gillar den dock, "annibersary" liksom. |D (och nej jag tänker inte sätta på klistermärket, det har inte ens samma vita nyans som koppen D:) Alla, inklusiva mig av någon anledning, fick också ett papper där man skulle fylla i saker. Jag fattade inte riktigt, men en kompis sa att det hade något att göra med när man skulle söka in till universitet? Läraren skulle typ skriva något (någon form av omdöme?) med hjälp av det eleven skrivit. Bl.a. skulle man fylla i sin "good point" och "bad point", haha. Killen bakom mig visste inte vad han skulle skriva, så han frågade mig? Har liksom pratat med honom på väldigt låg nivå ett par gånger. Så jag sa att jag inte visste, och då skrev han det. XD Han la dessutom till "by Sara". Så på båda hans punkter står det "wakaranai(jag vet inte) by Sara". > >; Sen frågade han mig vad killen som satt brevid honom hade för "good point". Sen ropade han på en annan kille tvärs över klassrummet och frågade om honom också. Hade inte ens pratat med dem typ alls, vet knappt vad de heter, så var inte till så mycket hjälp där. Trevligt att prata med folk iaf, som sagt pratar knappt killarna med mig~

Efter homeroom hade vi lunch och sen städning. Jag tvättade fönster med Rio och Namika och det var faktiskt ganska roligt. När vi var klara var vi av någon anledning de enda tjejerna kvar i klassrummet och några killar övade baseball med en kork och en kvast. Tills de lyckades slå ut korken genom fönstret, haha. När allt var klart gick vi till gympasalen för att lyssna på människor som pratade i evigheter och delade ut saker (diplom?) till elever från vissa klubbar. Cheer hade träning efter skolan, men innan dess följde Rio mig till en förskola (tror jag det är) som är kopplad till min skola, där deras danslärare jobbar. Så jag pratade med henne och frågade om jag fick komma och prova att träna med dem under lovet då jag inte är upptagen. Hon verkade jättegullig, men jag tror att det är hon som är läskig. Kate sa att hon kan vara jättesnäll ibland men hon är så elak annars att man vet att hon fejkar. D': Uhh ska iaf komma på några träningar under lovet nu, får väl se hur det går~ ^ ^;

Imorgon är det julafton så GOD JUL PÅ ER~! Har noll julkänsla, ahah, men vi ska äta middag hos en släkting till familjen och lite sånt och så har jag ju mina julklappar så lite juligt blir det kanske~

Kraammmm~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar