2011-08-09

Skype + jagåkersnart

Tänkte att jag kanske borde berätta att jag äntligen skaffat Skype, eftersom alla tjatat så mycket. xD; Ni som vill ha den får fråga efter den~! Har dock ingen webbkamera än, men jag ska se till att fixa en innan jag åker~

Vilket är om två dagar enligt nedräkningen. DET ÄR FEL. Jag har kommit på att den ligger lite före, den går antagligen efter en annan tidszon... >>; Men så fel går den inte, det är tre dagar kvar nu~ Det börjar kännas också, jag börjar bli nervös och det känns som jag måste göra en massa saker innan jag åker fast jag egentligen bara måste packa. Jag har börjat lite, men aah det får bli som det blir. Jag kan alltid köpa saker där, bara jag inte får övervikt så är det lungt. Jag börjar bli klar med presenterna också. Haha jag köper typ bara massa saker, så får vi se vem som får vad sen. |D

En av mina värdfamiljer, den jag ska ha när jag först kommer till Kumamoto, har inte svarat på mina mail på jättelänge. Jag tror att de kanske inte använder internet så mycket, och därför inte kollar sin mail så ofta, men det har gått lite för lång tid nu. Jag kanske mailar dem igen. =w= Den andra familjen, som jag bor längst hos, är fortfarande jättegulliga~! Jag fick lite bilder på deras hus och trädgård, och det är verkligen jättefint! Det ser STORT ut också. Jag kanske kan lägga upp bilder här sen när jag bor hos dem~ ^^

Jag frågade lite om min skola också, och det är tydligen en väldigt bra skola. Den verkar inte överdrivet strikt heller. Däremot verkar det som att skolan är känd för sina idrottklubbar och jag tror att de satsar ganska mycket på idrott. Ni som känner mig vet ju hur det kommer gå, eheh. xD;; Min värdsysters kusin går där, han är ett eller två år yngre än mig men jag tror att alla på skolan kommer vara yngre än mig, de börjar ju ett år tidigare... Inte för att det spelar någon roll, jag kommer ändå verka yngre eftersom jag inte kommer fatta nåntig~ =w=

Jag har lite kvar att göra innan jag åker, förutom att packa och köpa presenter ska jag på Gackt konsert ikväll och äta ute med kompisar imorgon. ^o^

じゃね~☆
//sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar