2011-08-16

JAG LEVER.

Ifall ni undrade.

De har inget tradlost internet har sa jag anvander familjens dator, och jag vill inte sitta vid den for mycket. Dessutom har jag annat for mig. 8D Men jag skriver ner allt pa min svenska dator sa sa fort jag far en chans ska det upp har. Min familj i Tokyo ar jattesnalla men DET AR SA SJUKT VARMT HAR. Och tagen har overdriven luftkonditionering sa jag tror hag har blivit forskyld. =w= Men ehh jag ska plugga japanska nu, vi far massa laxor pa forberedelsekursen. =3=

Mata ne!

3 kommentarer:

  1. Kul att du uppdaterar!! Jag åker om 4 dagar o.O

    SvaraRadera
  2. Är det liksom så att värmen är mer tung och fuktig där än här där den är mer stekande? .__.

    SvaraRadera
  3. Jag vill också till Japan... D:
    Tänker följa din blogg under resan^^

    SvaraRadera