2012-02-19

Lite ensam

Ja som titeln säger blev det plötsligt lite tomt i tvåornas korridorer. D: Det är typ jag, tre tjejer till och sen baseball laget, lite fler killar från sportklasserna och några killar till som jag inte riktigt vet vad de gör kvar i skolan. Resten åkte igår. ;__________; Jag saknar redan mina kompisar jättemycket men pratade massa med de tre andra tjejerna idag så det kommer nog gå bra. Dagen började med att jag kom till skolan och inte hade någon aning om vart vi skulle vara, de förklarade hur den här veckan skulle gå till i fredags men jag fattade ju jättemycket (inte), så jag gick till mitt klassrum och tänkte att Yuutarou eller Toyouda-kun (de två baseballspelarna i min klass) säger väl till om vi ska vara någon annanstans. Men det gjorde de inte alls det. Som tur är kom vår lärare förbi och frågade om jag skulle sitta i mitt klassrum och plugga japanska. Ehh nej, jag vill inte sitta där ensam. :c Så han sa att jag skulle gå till 3-2. Det var tur att jag hittade några att följa efter för 3-2 ligger typ 1728643782 mil ifrån alla andra klassrum känns det som, har aldrig varit i den delen av skolan förut. Så jag gick in i samma klassrum som alla andra, vilket visade sig vara fel. Alla stolar var upptagna. D: De sa att jag skulle gå in i klassrummet brevid och efter att nästan ha gått in i fel klassrum igen kom jag antligen rätt. Jag vet inte om de har delat upp det så med mening men det verkar som att de som är kvar i skolan för att de har klubb är i det ena klassrummet och de som stannar kvar av andra anledningar är i det andra, typ jag och de tre tjejerna och av någon anledning min kompis pojkvän. Det är lite bra för jag gillar honom, han är alltid jättesnäll. :'D Han har aldrig haft svårt att prata med mig till skillnad från vissa andra hosthost. Måste säga att jag är lite besviken över Yuutaros insats i det här. Han vet att jag aldrig fattar något men även när jag typ kollar frågande på honom så ler han bara så är det någon annan random kille som får försöka förklara. D: Vi har faktiskt pratat en del så jag vet inte varför han alltid verkar ha svårt att tala om saker för mig som jag behöver veta, det är liksom bara han och Toyouda-kun nu och honom har jag typ inte pratat med alls. 3:

Hinner inte skriva mer nu, måste sova. Puss och kram~ :D

1 kommentar:

  1. Låter förvirrande :S Varför har japan så stora skolor? xP
    Verkar ändå lite mysigt att vara så få i skolan, en chans att skaffa nya vänner(?) :P
    //Nellie

    SvaraRadera