2011-07-13

29 dagar kvar

Jag kommer hem från Danmark och ser att nedräkningen står på 29 dagar. Var det inte 40 nyss? D: Haha, tiden går nästan lite för fort. xD; Jag har fortfarande inte fått placering, och fast jag VET att de flesta blir placerade sent och att det ändå inte spelar någon roll för jag kommer bli placerad blir jag ändå stressad. Jag kan liksom inte planera ordentligt fören jag fått min familj. Jag vet inte vad jag ska köpa för presenter (även om jag har en hel del ideér), jag kan inte söka visum, jag vet inte ens hur jag ska packa innan jag vet vilken del av landet jag hamnar i. T3T Sen vet jag inte riktigt hur jag ska fylla i visumpapprena, men det löser jag. >>;

Danmark var i allafall trevligt, speciellt Köpenhamn. Vi hittade en jättebra japansk resturang med ris- och nudelrätter. Man fick jättemycket mat och det var inte så dyrt. :3

Jag ska snart börja skicka ut den här bloggen till alla~ Haha, jag vet inte varför jag inte gjort det än, jag är lat? xD; Vet inte ens varför jag började blogga så långt i förväg, men det var väl mest för att ha något att göra medans jag väntade, och för att vi utbytesstudenter ska kunna hålla oss uppdaterade på varandra. Som om vi inte gör det tillräckligt på forumet~ xD

また ね? ^^
// sara♥

2 kommentarer:

  1. När du kommer till japan kommer du byta värdfamilj var tredje eller 6 månad för dom som jag ansökte hos ska man det! lite nyfiken om det gäller alla :)

    SvaraRadera
  2. @Amanda:
    Jag vet inte hur många familjer jag kommer ha än, jag hoppas på en men det kan tydligen bli lite hursomhelst. o3o
    Förlåt för sent svar~ xD; ♥

    SvaraRadera