2011-06-26

Sommarjobb och väntan

Såå, det har fortfarande inte hänt något, men eftersom jag har blivit ombedd att uppdatera... xD;

Jag är mitt uppe i mitt sommarjobb = jag är typ trött. Det är ett helt okej jobb men vi springer runt hela dagarna och måste ibland gå ganska långa avstånd. >< (ingen vet vad jag jobbar med... haha jag orkar inte berätta xD; ) Men jag behöver ju pengarna, och nu är det bara en vecka kvar~

Jag väntar fortfarande på placering, och stipendier. Det näst största är redan utdelat. Jag tänkte maila och fråga om alla är utdelade men jag vågar inte~ D': Sen ska jag skicka in en sista grej, mina betyg från 2:an, nästa vecka. Det blev lite stressigt eftersom min skola hade samma öppettider som jag jobbade efter avslutningen så mamma fick gå dit, vilket resulerade i felplacerade stämplar. Menmen det får funka, skolan har iaf stängt nu. =3=

Err ja, uppdatering~ 8D

1 kommentar:

  1. Yay, du uppdaterade! :3
    Nu har jag dock dåliga nyheter... Alla stipendier har delats ut, så om de inte har hört av sig har du inte fått ett. Jag tänkte, ja, bara så du vet. Men du har ju jobb, så du klarar dig nog bra ändå! Ganbatte! c:

    SvaraRadera