2012-01-29

Förlåt...

...att jag varit borta ett tag. Som jag sa på facebook dog mitt internet. ^ ^; Det är fixat nu som ni kanske märker. Jag sa också att jag skulle försöka skriva ett inlägg nu i helgen men om jag inte går och lägger mig snart kommer jag inte kunna ta mig upp imorgon så det får bli väldigt kort, hinner tyvär inte berätta så mycket. Har inte så extremt mycket att berätta heller eftersom allt jag gör nu för tiden är att gå i skolan och träna. xD;; Mamma frågade om fler bilder men eh jag har inte så mycket att fota heller just nu... Ohh kan ju berätta att jag antagligen kommer hem i juli istället för juni, verkar som att skolan slutar senare än de trodde.

Vet att jag hotade med att lägga ner men det kommer jag så klart inte göra haha, men forsätt att kommentera, det blir så mycket roligare då. : D Jag vill ju veta vad ni gör också~ ^ ^


Nellie: Biblotekstimmarna är fett omysiga, det är så tråååkigt. D8 Sitter liksom ensam och är jättetrött och försöker plugga gramatik utan att ens kunna få något förklarat för mig, går jättebrainte.
Jag kommer och hälsar på er när jag kommer hem~! Ni måste bara se till att stanna kvar också. xD

3 kommentarer:

  1. Bra att internet funkar igen ^^
    och att du inte tänker lägga ner bloggen ;)
    Va kul att du får stanna kvar längre! Men jag önskar vi kunde träffas när jag åker dit :(

    Jag ska nog se till att alla stannar kvar ska du se :P
    //Nellie

    SvaraRadera
  2. Fota typ... allt du ser ;) du måste typ käka massa roliga grejer och fota dom : DD typ konstiga grejer som bara finns i japan...

    SvaraRadera
  3. Long time no...skriva! :D Hoppas allt är bra med dig, det verkar så^^ Cheer dance verkar hur kul som helst, de borde införa sånt här hemma också tycker jag. Jag försöker dansa så mycket jag kan, men det är fullt upp med andra saker, som att plugga (not so much), ta körkort (jag kommer antagligen bli av med det två timmar efter att jag fått det) och att titta på One tree hill. Sorgligt nog är jag besatt, till ingens förvåning. Tv-serier är inte bra för mig, jag kan inte sluta titta. Det, i kombination med att jag just nu genomlever en period av konstant sötsug gör att min kolestrolhalt kommer ta livet av mig innan jag fyller 23, och om jag lyckas gifta mig innan dess kommer jag få rulla fram till altaret. Jag har bröllop på hjärnan eftersom alla gifter sig i One tree hill. Ett par gör det två gånger, 18 år gamla. Fattar inte hur alla lyckas uppnå så mycket mer än mig i sina liv xD. OCH apropå giftermål, ALLA skaffar ju för bövelen pojkvän här hemma, utom jag. Jag börjar bli seriöst desperat, så jag tänkte att du kanske kan köpa en stor kartong och skicka hit en snygg japan. Eller för den delen, jag kan ju komma och hämta honom själv, för gissa vad, den 17 mars åker jag till Kina!!! :DD Så skruva upp mottagningen på dina telepatiska antenner och tentakler, för nu kommer vi iaf vara i samma del av världen och då blir det mycket lättare att prata!
    Smell ya later, kraaam <3

    SvaraRadera